[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za solo pevanje</strong>“]
Katedra za solo pevanje
[/accpane]
[accpane title=“dr <strong>Milica Stojadinović</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/milica.jpg[/img]Milica Stojadinović je prvakinja opere Srpskog narodnog pozorišta i šef Katedre za solo pevanje Akademije umetnosti u Novom Sadu. Diplomirala je i magistrirala na Fakultetu muzičke umetnosti, u klasi prof. Biserke Cvejić. Nastupala je širom Jugoslavije, kao i u Francuskoj, Engleskoj, Grčkoj, Mađarskoj, Rumuniji, i na mnogobrojnim festivalima u zemlji i inostranstvu: BEMUS, NOMUS, SOMUS, Budva grad teatar, NS leto, Festival u Delfima (Grčka), Operski festival u Temišvaru, i dr. Njeni studenti dobitnici su mnogih prvih i specijalnih nagrada na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Drži majstorske kurseve u zemlji i inostranstvu. Čest je član žirija na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Uloge:Travijata, Đilda, Ćo-Ćo-San, Rozalinda, Neda, Norma, Adina i dr. Nagrade: tri godišnje nagrade Srpskog narodnog pozorišta za izuzetna ostvarenja; prestižna nagrada ZMBS za višegodišnje istaknute pedagoške rezultate; Zlatno zvonce popularnosti za najpopularnijeg izvođača klasike. Kritika ističe lepotu njenog glasa: „Pleni izuzetnom lakoćom i lepotom glasa. A njen glas je odličan: raskošan, bleštav, voluminozan.“ (G. Krajačić). „Solistkinja izuzetnih vokalnih mogućnosti, čistog, plemenitog i izjednačenog dijapazona i tanano, fino izvajane fraze, podjednako sugestivna i pevački i glumački.“ (B. Hložan). „Njen čist i vibrantan sopran uzbuđivao je srca zaljubljenih u ovu operu.“(Konstantin Babić za Travijatu). Posle nastupa u Parizu kritika piše da je „svojim besprekornim izvođenjem probudila najtananija osećanja prepune sale“. Povodom Karmine Burane M. Kujundžić piše: „Miličin Dulcissime za pamćenje je i za pričanje“.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Vesna Aćimović</strong>, nastavnik veština“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/vesna-acimovic.jpg[/img]Vesna Aćimović diplomirala je 2002. godine sa najvišom ocenom na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi prof. mr Vere Kovač Vitkai. Zvanje magistra umetnosti stekla je 2008. godine, u klasi prof. mr Milice Stojadinović. Tokom školovanja osvojila je brojna priznanja i nagrade. Kao predstavnik Akademije umetnosti 2001. godine pohađala je Internacionalnu školu Prag-Beč-Budimpešta i uspešno nastupala širom Austrije. Bila je finalista Internacionalnog takmičenja operskih pevača Ondina Ota u Mariboru (Slovenija) 2002. godine. Od 2001. godine je honorarni saradnik Opere Srpskog narodnog pozorišta i od tada je ostvarila mnoge uloge u operama i operetama, od kojih se izdvajaju: Berta u Seviljskom berberinu Đoakinija Rosinija; Adela u Slepom mišu Johana Štrausa; Jelka u opereti Jabuka Johana Štrausa; Galatea u Lepa Galatea Franca fon Supea; Ančica u Probi za operu Alberta Lorcinga. Od 2002. godine se bavi vokalnom pedagogijom kao profesor solo pevanja u srednjoj muzičkoj školi Isidor Bajić u Novom Sadu a od 2007. godine radi i kao stručni saradnik na Katedri za solo pevanje Akademije umetnosti u Novom Sadu. Iste godine je stekla i zvanje Instruktora ABRSM–a za jugoistočnu Evropu. Nagradu Izvršnog veća AP Vojvodine za mentorstvo učeniku koji je postigao vrhunske rezultate na takmičenjima primila je 2009. godine, a iste godine izdala je i kompakt disk, pod nazivom Slovenska muzika. Od 2010. godine na Akademiji umetnosti u Novom Sadu ima zvanje: nastavnik veština za stručno-umetničku oblast Solo pevanje.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Ljiljana Lišković</strong>, docent“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Maja Grujić</strong>, samostalni stručni saradnik korepetitor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/maja-grujic.jpg[/img]Maja Grujić završila je srednju muzičku školu Isidor Bajić u Novom Sadu, u klasi prof. L. Nikolić. Diplomirala je na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, u klasi prof. Z. Dimitrijević Stošić. Specijalističke studije kamerne muzike završila je 1995. godine u klasi prof. O. Đurđević. Kao student demonstrator učestvovala je u radu sa solo pevačima u klasi prof. B. Cvejić. Dobitnik je specijalne nagrade iz fonda Radmila Đorđević na Fakultetu muzičke umetnosti za perspektivnog klavirskog saradnika u radu sa pevačima. Održala je je brojne koncerte u većim centrima u zemlji a nastupala je i u Parizu i Dortmundu. Snimala je za Radio-televiziju Novi Sad i Radio-televiziju Beograd. Zaposlena je kao samostalni stručni saradnik – korepetitor na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Delovala je u klasama prof. Vere Kovač-Vitkai, prof. B. Cvejić, i u klasi prof. Milice Stojadinović.
Najznačajnije reference: Novosadske muzičke svečanosti (NOMUS),1993. godine, u Župnoj crkvi Imena Marijina u Novom Sadu (Katedrala), Milica Stojadinović sopran, Maja Grujić orgulje; Srpski kulturni centar, Pariz, 1995. godine, Milica Stojadinović sopran, Maja Grujić klavir; Novosadske muzičke svečanosti (NOMUS), 2002. godine, Kamerni koncert;
Kotorart, 2003. godine, N. David tenor, Maja Grujić klavir; Kulturni centar, Beograd, 2011. godine, Pamela Kiš sopran, Maja Grujić klavir.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Pamela Kiš Ignjatov</strong>, viši stručni saradnik“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/pamela-kis.jpg[/img]Pamela Kiš je srednju muzičku školu, odsek klavira i solo pevanja, završila u Subotici. Diplomirala je 2008. godine a master studije završila 2010. godine na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi prof. mr Milice Stojadinović. Dobitnica je nagrade Izvršnog veća APV, Univerziteta u Novom Sadu i diplome prestolonaslednika Karađorđevića. Održala je brojne solističke koncerte u zemlji i inostranstvu, snimila CD, nastupala na RTV i RTS, koncertirala sa Akademskim simfonijskim orkestrom i kamernim orkestrom Ars Opera. Najznačajnije nagrade: I nagrada na međunarodnom takmičenju Petar Konjović u Beogradu, I nagrada na međunarodnom takmičenju Bruna Špiler u Herceg Novom. Glavna ulogu u Hajdnovoj operi Le Peskatriči u Mađarskoj, 2009. godine.
Nastupala je na otvaranju Međunarodnog kamernog festivala Tisin cvet 2011, na pesničkoj manifestaciji Brankovo kolo, u Pučinijevoj operi Sestra Anđelika u Novom Sadu. Od 2012. godine je solista Kamernog muzičkog društva u Novom Sadu. Pohađala je kurseve kod Timotija Benča, Rozmari Hardi, Gvin Gejer. Radi na Akademiji umetnosti u Novom Sadu kao stručni saradnik, kao i u Muzičkoj školi u Kanjiži kao profesor pevanja.
[/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za komp. i stručno teo. predmete</strong>“]
Katedra za kompoziciju i stručno teorijske predmete
[/accpane]
[accpane title=“Miroslav Štatkić, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Zoran Mulić, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“dr Bogdan Đaković, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Smiljana Vlajić, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“Aleksandra Stepanović, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“<strong>dr Milan Aleksić</strong>, vanredni profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/milan.jpg[/img]Milan Aleksić (1978.), diplomirao je na AUNS na Odseku za kompoziciju i dirigovanje. Trenutno je na Doktorskim studijama na FMU u Beogradu. Radi kao asistent na AUNS od 2004. Radio je kao gostujući profesor i stipendista na The City University of New York, u studiju Harvestworks u Njujorku, u Muzičkoj školi u Zrenjaninu, na Radiju i TVNS, u Novosadskom pozorištu. Usavršavanja, kursevi, konferencije: Međunarodna konferencija u Vašingtonu, 2009; Kursevi Doktorskih studija na The City University of New York, 2009; Kurs za elektronsku muziku u studiju Harvestworks, Njujork, 2009; Internacionalni kurs za kompoziciju South Oxford Six u Somboru, 2009, 2008, 2007; Konsultacije sa profesorom Salvatore Sciarrinom, 2006; Kurs koji je vodio profesor Alexander Mullenbach, 2004; Konsultacije sa profesorom Walter-om Zimmermann-om u Berlinu, 2004; Forum balkanskih zemalja u Dubrovniku, 2004; 53. Festival mladih umetnika u Bajrojtu, Nemačka, 2003; “Internationalen Sommerakademie Prag-Wien-Budapest” u Reichenau, Austrija, 2002; Do sada je održao 8 autorskih koncerata.; Član je Udruženja kompozitora Srbije.
[/accpane]
[accpane title=“dr Nataša Crnjanski, docent“][/accpane]
[accpane title=“Stanislava Gajić, asistent“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Branislav Micić</strong>, nastavnik veština“]
Obrazovanje: Akademija umetnosti, smer: Snimanje i dizajn zvuka, zvanje: master.
Od 1998. godine radi u studiju Akademije umetnosti kao tonski inžinjer. Zvanje nastavnika veština dobija 2010. godine, i na Katedri za kompoziciju i teorijsko umetničke predmete počinje da predaje predmet Muzička tehnologija. Poseduje obimno znanje o Apple Mac računarima, Logic Pro, Pro Tools i drugim muzičkim softverima. Sarađivao je sa mnogim istaknutim muzičarima, kao što su: Oliver Mandić, Gordana Tržan, Slobodan Trkulja, braća Teofilović, grupa Galija, Sergej Ćetković, grupa Neverne bebe, Bojan Milanović, Nebojša Živković i dr. Bavi se sinhronizacijom crtanih i igranih filmova (voice-over), od kojih je više od 40.000 minuta sinhronizovanog materijala i emitovano. Takođe se bavi i poslovima komponovanja, aranžiranja, CD masteringa i postprodukcije zvuka za film i druge video forme.
Reference: F. Šopen – Koncert za klavir i orkestar broj 1 u e-molu, opus 11, koncert simfonijskog orkestra Akademije umetnosti u Novom Sadu, dirigent: Andrej Bursać, klavir: Iris Kobal, Sinagoga, 2005. godine – snimanje, editing, mastering. Braća Teofilović i Nebojša Jovan Živković: Kaleš bre Anđo, 2008. godine – snimanje, miks i mastering, Naučno-popularne emisije za decu Kako i zašto, 2008. godine – snimanje naratora (voiceover), sinhronizacija, miks, mastering i režija, Aleksandra Stepanović: Crna ptica (bariton: Ivan Nikolić, klavir: Irina Mitrović) 2009. godine – snimanje, miks i mastering. Ljubomir Nikolić: Igra, 2009. godine – snimanje, miks i mastering. Serijal crtanih filmova Džeronimo Stilton, 2009. godine – sinhronizacija sa engleskog na srpski jezik, snimanje, nahovanje (dubbing), miks, mastering i režija, Oliver Mandić: pesma Vreme, 2010. godine – mastering, Muzika za pozorišnu predstavu Suncokreti, kompozicija Song prizivanja Sunca, kompozitor Gabor Lenđel, režija Miloš Jagodić, 2010. godine – snimanje, miks i mastering.
[/accpane]
[accpane title=“Ljubomir Nikolić, stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Dorotea Vejnović, stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Đorđe Marković, stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“dr Svetlana Gajić, asistent“][/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za muzikologiju i etnomuzikologiju</strong>“]
Katedra za muzikologiju i etnomuzikologiju
[/accpane]
[accpane title=“dr <strong>Nice Fracile</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/nice.jpg[/img]FRACILE, J. Nice (4. VI 1952, Kuštilj), redovni je profesor i šef Katedre za muzikologiju i etnomuzikologiju Akademije umetnosti Univerziteta u Novom Sadu. Težište njegovog naučno-istraživačkog rada predstavlja komparativno proučavanje tradicionalne muzike Srba i Rumuna u Vojvodini. Interes za komparativna istraživanja proširen je kasnije i na folklornu muziku drugih nacionalnih zajednica Vojvodine (Mađara, Slovaka, Rusina) i Srbije (npr. Vlaha), odnosno na izučavanje asimetričnog aksak ritma, kao fundamentalnog zajedničkog morfološkog elementa u muzičkoj kulturi naroda sa balkanskih prostora. Učestvovao je u radu više simpozijuma u zemlji i inostrantvu. Objavio je preko sto pedeset bibliografskih jedinica – etnomuzikoloških studija i stručnih članaka, prikaza i recenzija, i to na na srpskom, engleskom, rumunskom, nemačkom, slovačkom, makedonskom i mađarskom jeziku. Stalni je član Matice srpske, Evropskog seminara etnomuzikologa i predstavnik etnomuzikologa i etnokoreologa Srbije u Mećunarodnom savetu za tradicionalnu muziku. Dobitnik je više nagrada i priznanja, zlatne značke KPZ Srbije (1990), nagrade Radio Novog Sada za najbolje muzičko ostvarenje (1991), kao i Iskre kulture (2004).
Reference: 1. Vokalni muzički folklor Srba i Rumuna u Vojvodini. Komparativna proučavanja. Novi Sad: Matica srpska, Udruženje folklorista Vojvodine. 1987.; 2. Vokalna tradicionalna muzika Srba u Vojvodini – Antologija, Matica srpska, 2006.; 3. The Aksak Rhythm, a Distinctive Feature of the Balkan Folklore. In: Studia musicologica, Academiae Scientiarum Hungaricae. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2003, 197-210.; 4. The “Banat Bagpipes” in Vojvodina in the Past and Today. Studia instrumentorum musicae popularis II (New Series. Edited by Gisa Jähnichen. Münster: MV-Wissenschaft, 2011, 79-92.; 5. „Perle foclorice care depăşesc frontierele“ (Folklorni biseri koji brišu granice). In: Caietele ASER, nr.6/2010,Lumea românească – o viziune antropologică. In honorem Academician Sabina Ispas la 70 de ani. Edited by Ligia Fulga. Braşov: Editura Transilvania Expres, 2011, 135-148.
[/accpane]
[accpane title=“dr <strong>Ira Prodanov-Krajišnik</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/ira.jpg[/img]Ira Prodanov Krajišnik (Sombor, 15. 4. 1970) diplomirala je muzikologiju 1993. godine na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu. Magistarske studije završila je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu 1999. godine, odbranivši rad Nacionalni elementi u muzici Rajka Maksimovića u klasi prof. dr M. Veselinović Hofman. Godine 1999. upisuje doktorske studije na Univerzitetu u Tibingenu, Nemačka, u klasi prof. M. H. Šmida. Dve godine kasnije studije nastavlja na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, gde je 2005. godine odbranila doktorsku tezu Religijska inspiracija u srpskoj muzici posle 1945. godine, mentor prof. dr M. Veselinović Hofman. Učestvovala je na nizu domaćih i međunarodnih simpozijuma. Osim radova koji su štampani u domaćim i instranim časopisima, autor je priručnika Muzika dvadesetog veka (2002) i monografije Muzika između ideologije i religije (2007), kao i monografije Klavirska muzika Karla Krombholca (2009). Radi kao vanredni profesor na predmetu Istorija muzike. Bila je moderator i i predavač radionice Muzika i mediji na Akademiji umetnosti, finansijski podržane od strane IV AP Vojvodine. Bila je gost profesor na Državnom univerzitetu u Bukureštu, u okviru CEEPUS programa (2007). Angažovana je kao gost profesor na Muzičkoj akademiji u Sarajevu. Koordinator je Tempus projekta InMusWB za Akademiju umetnosti. Saradnik je Matice srpske, enciklopedije Die Musik in Geschichte und Gegenwart (MGG), član Srpskog muzikološkog društva, Udruženja kompozitora Vojvodine i Odeljenja za scenske umetnosti i muziku Matice srpske. Govori, čita i piše engleski, nemački i mađarski jezik. Majka je dva sina.
[/accpane]
[accpane title=“dr <strong>Ljubica Ilić</strong>, docent“][/accpane]
[accpane title=“ddr Vesna Ivkov, docent“]
Nemanja Sovtić rođen je 1984. godine. Studije muzikologije upisao je 2003, a završio 2009. godine na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Sa svojim diplomskim radom Balet Petruška Igora Stravinskog u svetlu imanentnog kriticizma Teodora Adorna bio je finalista Konkursa dr Zoran Đinđić – za najbolji diplomski, master ili magistarski rad u oblasti filozofskih i socioloških nauka. Od 2010. godine student je doktorskih studija muzikologije na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, a od 2011. asistent na Katedri za muzikologiju i etnomuzikologiju na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Tokom 2011. godine godine objavljuje rad Lik Petruške Igora Stravinskog – Petruška i/ili Pjero? u časopisu Interkulturalnost i učestvuje na simpozijumu Žene u muzici, održanom u Kragujevcu, sa radom Čitanje vizuelnog sadržaja videospota za pesmu Alehandro Lejdi Gage u kontekstu queer roda repezentovanja. Naredne, 2012. godine, objavljuje rad u zborniku Tradicija kao inspiracija pod nazivom Stravinski kao ruski slog u interpretaciji Ričarda Taraskina – analiza jednog narativa.
[/accpane]
[accpane title=“dr <strong>Vesna Karin</strong>, docent“]
Vesna Karin, asistent za užu naučnu oblast Etnomuzikologija
Obrazovanje: 1999-2004. Seminari: Izučavanje narodnih igara Srbije, Srbija; 2000-2005. Visoko obrazovanje: Akademija umetnosti Novi Sad, Srbija; Smer: Etnomuzikologija (5 godina); istraživački rad i učestvovanje na Međunarodnim skupovima studenata muzikologije i etnomuzikologije. 2005-2007. Kurs norveškog jezika: Bergen kurs, Oslo, Norveška; 2008-Doktorske studije: Fakultet muzičke umetnosti, Beograd, Srbija Oblast interesovanja: etnokoreologija, etnomuzikologija
Reference: Vesna Karin, 2008. O novijoj vokalnoj tradiciji Krajišnika u banatskom selu Nakovo. Dani Vlade Miloševića. Ur. dr Dimitrije O. Golemović. Banja Luka: Akademija umjetnosti Banja Luka & Muzikološko društvo Republike Srpske, str. 21-31. Vesna Karin, 2009. Opšti pogled na igre srpskog stanovništva Gornjeg Banata u Rumuniji. U: Arad kroz vreme. Ur. Ivo Munćan. Temišvar: Savez Srba u Rumuniji, str. 169-178. Vesna Karin, 2009. Igre u Vojvodini. U: Plesni folklor u Vojvodini. Ur. prof. dr Veselin Lazić. Novi Sad: Kulturno-istorijsko društvo PČESA, str. 259-266. Vesna Karin, Martina Karin, 2011. Badnje veče i Božić. U: Običaji Srba u severnom Banatu. Ur. Dušan Dejanac. Kikinda: Istorijsko-zavičajno društvo „Kinđa“, str. 320-325. Vesna Karin, Martina Karin, 2011. Oj, Lazare, dobar dane. U: Običaji Srba u severnom Banatu. Ur. Dušan Dejanac. Kikinda: Istorijsko-zavičajno društvo „Kinđa“, str. 343-346. Vesna Karin, 2012. Festival ‘Našem rodu i potomstvu’ – reprezent duhovnog i materijalnog stvaralaštva dinarskih Srba kolonizovanih u Vojvodini. U: Zbornik radova naučnog skupa Vlado Milošević: etnomuzikolog, kompozitor i pedagog. Tradicija kao inspiracija. Ur. dr Sonja Marinković i mr Sanda Dodik. Banja Luka: Akademija umjetnosti Banja Luka i Muzikološko društvo Republike Srpske, str. 508-520.
[/accpane]
[accpane title=“dr Valentina Radoman, stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“<strong>dr Marijana Kokanović Marković</strong>, docent“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/kokanovic.jpg[/img]je diplomirala na Akademiji umetnosti u Novom Sadu na Odseku za muzičku pedagogiju (1998), a potom i na Odseku za muzikologiju (2002), gde je i magistrirala (2008) na temu Igre i marševi u srpskoj klavirskoj muzici 19. veka. Kulturna povezanost u javnom i privatnom životu (mentor: dr Danica Petrović). Doktorsku disertaciju Društvena uloga salonske muzike u životu i sistemu vrednosti srpskog građanstva u 19. veku odbranila je 2012. na Akademiji umetosti (mentor: dr Danica Petrović). Dobitnica je nagrada Univerziteta u Novom Sadu za uspešno studiranje i postignute rezultate (1998/99, 1999/2000). Njena sadašnja istraživanja fokusirana su na istoriju muzike 19. veka u srpskim, balkanskim i evropskim okvirima, a posebno na uticaj srednjoevropske muzičke kulture na Balkanu u 19. veku. Učestvovala je na kongresima u zemlji i inostranstvu (Slovenija, Italija, Češka republika, Nemačka). Objavila je brojne studije na srpskom, nemačkom, engleskom i češkom jeziku, kao i leksikografske jedinice za Srpski biografski rečnik i Srpsku enciklopediju. Priredila je prvu knjigu sabranih dela Kornelija Stankovića Klavirska muzika Kornelija Stankovića (ured. Danica Petrović, Muzikološki institut SANU, Zavod za kulturu Vojvodine, Beograd, Novi Sad 2004) i Album salonskih igara za klavir – Iz novosadskih salona (Matica Srpska, Novi Sad 2010). Sarađuje na projektima Matice srpske, Muzikološkog instituta SANU, austrijskog Ministarstva za nauku i istraživanje i Muzikološkog instituta Univerziteta u Lajpcigu. Usavršavala se u Beču (2007, 2009) i Lajpcigu (2009). Član je internacionalnih udruženja: Wiener Institut für Strauss Forschung, Internationale Arbeitsgemeinschaft für die Musikgeschichte in Mittel und Osteuropa. Zaposlena je kao docent na Katedri za Muzikologiju i etnomuzikologiju, Akademije umetnosti u Novom Sadu.
[/accpane]
[accpane title=“Martina Karin, asistent“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Nemanja Sovtić</strong>, asistent“]
[accpane title=“Vladimir Dabić, saradnik u nastavi“][/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za kamernu muziku</strong>“]
Katedra za kamernu muziku
[/accpane]
[accpane title=“Čedomir Nikolić, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Sonja Antunić, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Marina Milić Radović</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/marina.jpg[/img]Marina Milić Apostolović je kao pijanista nastupala sirom Velike Britanije i bivše Jugoslavije, u Danskoj, Norveškoj, Italiji, Španiji, po zemljama Sovjetskog Saveza, Maroku, Zimbabveu… Internacionalni je umetnik BBC Radija 3. Za ovu stanicu je, između ostalih programa, snimila više od 60 minuta muzike srpskih autora. Osnivač je i umetnički direktor prvog registrovanog fonda za promovisanje srpske kulture na najvišem nivou- Fonda „Laza Kostić“ u Londonu. Od 1996. do 2003. je bila direktor Karić internacionalnog takmičenja za mlade pijaniste u Londonu, Tanbridž Velsu i Hajdelbergu. Od 2003. je profesor Kamerne muzike na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, gde je povodom tridesetogodišnjice ove ustanove pokrenula ciklus „Upoznajmo kompozitora“. Za zalaganje u promovisanju srpske kulture i umetnosti, Vukova zadužbina je Marini dodelila specijalnu nagradu i medalju 1999. godine.
Solo albumi: Slovenski klavir, Dve sonate u izdanju Fragule Recods (producent Rick Wakeman), posvecena profesoru Evgeniju Timakinu, kod koga je studirala na Akademiji umetnosti u Novom Sadu.
Ploča Sećanje na jedno krstarenje je izazvala ogromno interesovanje i bila rekordno prodavana ploča klasične muzike na krstarenjima P&O kompanije 2001. U vezi sa pločom Romantični barok kritičari jednoglasno primećuju “orguljski bruj “ I “sviranje bogatih boja”. Uspomena na Kostimirani koncert , inspirisana njenom decom Nikolajem i Branislavom, je rezultat kostimiranih koncerata za decu i naučnog izučavanja u završnoj disertaciji MBA studija na University of Bath.
[/accpane]
[accpane title=“Aleksandar Tasić, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Vesna Janssens, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Timea Kalmar</strong>, vanredni profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/timea.jpg[/img]Rođena u Subotici (1975)., gde je završila osnovu i srednju muzičku školu, učila u klasi prof.M.Molnar. Diplomirala je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu (1999.) u klasi prof. I. Varga. Magistrirala je na FMU u Beogradu, na katedri za Kamernu muziku – gudački kvartet (2005.) u klasi : L. Mezei. Magistrirala je na Fakultetu umetnosti u Nišu (2008.) u klasi prof. A.Krastev – čuvenog čeliste i pedagoga iz Bugarske. Pedagoški rad: 1996.-2001. profesor violončela u muzičkoj školi „Isidor Bajić“; 2001. – 2008. asistent na Akademiji umetnosti u Novom Sadu – gudački kvartet; od 2008. je docent na katedri za Kamernu muziku na Akademiji ukmetnosti u Novom Sadu.
U periodu od 1994. do 2004. bila je solo čelistkinja: Subotičke Filharmonije, Subotičkog kamernog orkestra, Internacijalnog gudačkog orkestra, Kamerate Akademike, Simfonijskog orkestra AUNS, Sarajevske opere i filharmonije, Novosadskog kamrenog orkestra i Novosadskih solista. Od 2002. do 2008. je solo čelistkinja operskog orkestra SNP-a u Novom Sadu. Od 1997. je član muzičke radionice „AD LIBITUM“, a od 2007. je umetnički intendant Festivalskog orkestra Kotor Art. Od 1997. je član jedinog profesionalnog gudačkog kvarteta na teritoriji Vojvodine, svira zajedno od osnivanja sa A.Krčmar Ćulibrk, J.Mazalica, i J.Filipović. Ima bogat koncertni repertoar u zemlji i inostranstvu.
[/accpane]
[accpane title=“Aleksandra Krčmar-Ćulibrk, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“Jelena Filipović, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“Goran Erić, docent“][/accpane]
[accpane title=“Vladimir Pavlović, samostalni stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Hilda Sečenji, stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Jelena Mitrović, stručni saradnik“][/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i sar.-Katedra za orgulje, harfu, gitaru i udaraljke</strong>“]
Katedra za orgulje, harfu, gitaru i udaraljke
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Zoran Krajišnik</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/kraisnik.jpg[/img]Zoran Krajišnik je rođen u Sarajevu 1968. godine gde je završio nižu i srednju muzičku školu. Studije gitare nastavio je na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, gde je diplomirao 1991. i magistrirao 1993. godine u klasi prof. Vere Ogrizović. Usavršavao se na majstorskim kursevima kod R. Ausela (Aussel, Argentina), K. Kociolisa (Kotziolis, Grčka), D. Rasela (Russel, Velika Britanija), L. Zea (Venecuela) i M. de Santija (Italija). Od 1996. do 1998. godine usavršavao se u Solist-klasi prof. L. Triera na Kraljevskom muzičkom konzervatorijumu u Kopenhagenu (Danska). U toku školovanja osvojio je brojne specijalne i prve nagrade na republičkim i saveznim takmičenjima. Dobitnik je nagrada na Međunarodnom konkursu gitarista u Volosu (Grčka, 1981, 1986, 1988), Rekanatiju (Italija, 1982, 1983, 1984), I nagrade i specijalne nagrade za najuspešnijeg učesnika konkursa «Pietro Napoli» u Livornu (Italija, 1984), druge nagrade na Međunarodnom etapnom takmičenju «M. Đulijani» (M. Giuliani) u Bariju (Italija, 1990), druge nagrade na Međunarodnom etapnom takmičenju «F. Sor» (prva nije dodeljena) u Rimu (Italija, 1995). Umetnička aktivnost Zorana Krajišnika obuhvata niz solističkih resitala i koncerata sa simfonijskim orkestrima u zemlji i inostranstvu (Rusija, Češka, Danska, Nemačka, Francuska, Italija, Luksemburg). Učestvovao je na brojnim muzičkim festivalima širom bivše Jugoslavije (Oktobarski dani kulture, Sarajevo; Sarajevska zima; Poetika prostora, Sarajevo; NOMUS, Novi Sad; Belef, Beograd; Mermer i zvuci, Aranđelovac; NIMUS, Niš; Mokranjčevi dani kulture, Negotin; Međunarodni kamp Muzičke omladine, Grožnjan, Festival mladih umetnika u Bajrojtu, GitarArt festival… Ostvario je brojne snimke za televizijske i radio stanice. Sa samo šesnaest godina izdao je svoju prvu samostalnu ploču za sarajevski Diskoton. Takođe je snimio kompakt-disk u produkciji švajcarske diskografske kuće sa gitaristkinjom Majom Le Ru Obradović i Beogradskom simfonijetom, kao i kompakt disk sa flautistkinjom Laurom Levai-Aksin. Godine 2004. izdaje samostalni CD Horizonti. Autor je zbirke aranžmana kompozicija za gitaru i flautu/violinu Musica da camera I (Zavod za kulturu Vojvodine, 2008). Radio je kao asistent na katedri za klasičnu gitaru Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, a takođe i u Muzičkoj školi «Isidor Bajić» u Novom Sadu. Trenutno je angažovan kao vanredni profesor na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, Banja Luci i Sarajevu. Od 1999. godine Zoran Krajišnik svira u duu sa flautistkinjom Laurom Levai-Aksin, a od 2008. godine sa klarinetistom Aleksandrom Tasićem.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Nebojša Jovan Živković</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/nebojsa.jpg[/img]Nebojša Jovan Živković je svetski poznati i priznati koncertni umetnik i pedagog na udaraljkama i marimbafonu. Njegova koncertna i pedagoška aktivnost rasprostiru se po Evropi, Aziji i Americi, gde je svake godine gost-predavač na mnogobrojnim univerzitetima i muzičkim festivalima. Kao solista redovno nastupa na svim kontinentima, sa raznim orkestrima i ansamblima. Još za vreme magistarskih studija udaraljki i kompozicije na muzičkim akademijama u Manhajmu i Štutgartu (Nemačka) rasprostranjenost i izvođenost njegovih kompozicija dostigla je svetske razmere. Njegov izvođački i kompozitorski opus se sastoji od skoro četrdeset izdatih kamernih i simfonijskih dela, kao i sedam kompakt diskova sa svojim i tuđim kompozicijama, izdatih u inostranstvu.
Prof. Nebojsa Jovan Zivkovic is world renowned and acclaimed percussion soloist and composer. For more information please visit:
[/accpane]
[accpane title=“Staša Mirković-Grujić, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Zoltan Borbelj</strong>, docent“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/zoltan-borbelj.jpg[/img]Zoltan Borbelj / Zoltán Borbély rođen je u Senti 1977. godine. Osnovno muzičko obrazovanje, na odseku za harmoniku, stekao je u svom rodnom mestu, gde je potom završio i gimnaziju. U toku srednjoškolskog obrazovanja učio je i klavir i orgulje. Diplomirao je i magistrirao na Akademiji ymetnosti u Novom Sadu, u klasi Andrije Galuna a zatim na Fakultetu umetnosti u Gracu (Austrija), u klasi Guntera Rosta. Pohađao je majstorske kurseve u Srbiji, Austriji, Nemačkoj i Francuskoj. Koncertirao je u sedam evropskih zemalja, kao i u Kanadi. Od 1993. godine deluje i kao crkveni orguljaš, trenutno u Župnoj crkvi Imena Marijina u Novom Sadu (Katedrala) i u Franjevačkoj crkvi u Gracu. Od 2007. godine predaje orgulje i stručne predmete na Katedri za orgulje, harfu, gitaru i udaraljke Akademije umetnosti u Novom Sadu. Kao izvođač, posebno se zanima za muziku poznog romantizma i impresionizma u Francuskoj, a ponajviše za stvaralaštvo L. Vierna, Š. Turnemira i M. Diriflea. Od 2010. godine vodi projekat za izgradnju orgulja u crkvi Srce Isusovo u Senti. Upravitelj je fondacije Cor Jesu u Senti.
[/accpane]
[accpane title=“Petar Popović, viši stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Mina Momčilović, stručni saradnik“][/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i sar.-Katerdra za klavir</strong>“]
Katerdra za klavir
[/accpane]
[accpane title=“Rita Kinka Radulović, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Iris Kobal</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/iris.jpg[/img]Mr Iris Kobal je zaposlena na Akademiji umetnosti u Novom Sadu od 1993. godine. Izabrana je u zvanje redovnog profesora za uže stručno-umetničku oblast Klavir 2006. godine. Bila je šef Katedre za klavir, harfu, orgulje i gitaru od 2004. godine, šef Departmana muzičke umetnosti od 2010. godine i šef Studijskog programa za klavir od 2011. godine. Nastupala je na Memorijalu Emil Hajek u Beogradu, na Letnjem festivalu u Herceg Novom, na festivalu Grad teatar u Budvi, na festivalu savremene muzike u Opatiji, na Novosadskim muzičkim svečanostima, na Muzičkim svečanostima u Somboru i Subotici, na festivalu Kotor Art. Nastupala je kao solista sa Simfonijskim orkestrom RTB, Orkestrom JNA, Zagrebačkom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom Akademije umetnosti Novi Sad i kamernim orkestrom Kamerata akademika. Bila je član ansambla za savremenu muziku Musica Viva i ansambla Ad Libitum. Više od dvadeset i pet godina je član kamernog dua sa flautistkinjom Laurom Levai Aksin.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Dorian Leljak</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/leljak.jpg[/img]Dorian Leljak je diplomirao i magistrirao klavir na Akademiji umetnosti (prof. A. Valdma), a doktorirao na Univerzitetu Yale, SAD (prof. B. Berman). Redovni je profesor klavira na Akademiji umetnosti Novi Sad i na Akademiji lepih umetnosti. Angažovan je na Royal College of Music (London), a pre toga je radio i na Yale School of Music. Pobednik je pijanističkog takmičenja (Novi Sad) i takmičenja S. Rahmanjinov. Dobitnik je priznanja Univerziteta u Novom Sadu, nagrada M. Bugarinović, M. C. Howell, I. Gilmore, Parisot i priznanja RTS Beograd – Umetnik godine. Godine 2000. debitovao je u Carnegie Hall-u i sali Bostonske filharmonije. Imao je brojne resitale i nastupe na svetskim turnejama kao solista uz orkestar. Održao je veliki broj kamernih koncerata, među kojima se izdvaja saradnja sa violončelistom I. Vargom i pijanistom N. Živkovićem. Dr Leljak je član žirija međunarodnih takmičenja: Les Rencontres Internationales des jeunes Pianistes (Belgija), Memorijal Isidor Bajić, Petar Konjović, Associazione Culturale Fryderyk Chopin (Rim, Italija), EWON Asian International Competition (Koreja), Cleveland International Piano Competition (SAD), Top of the World Piano Competition (Norveška). Držao je majstorske kurseve u Južnoj Africi, Austriji, Belgiji, Engleskoj, SAD, Kanadi i Koreji. Umetnički je direktor Memorijala Isidor Bajić, predsednik EPTA Vojvodine i Svetske pijanističke konferencije (WPC); umetnički je direktor kolonija muzike Panoptikum Muzikum / Muzika Ričerkata i predstavnik ABRSM (London) za jugoistočnu Evropu.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Zarifa Ali-Zade</strong>, redovan profesor“]
Zarifa Ali Zade rođena je u Bakuu, u Azerbejdžanu. Radi kao redovni profesor na Katedri za klavir Akademije umetnosti u Novom Sadu, na predmetu Korepeticija. Diplomirala je sa odličnim uspehom na Državnom konzervatorijumu „Uzeir Gadžibekov“ u Bakuu, a magistrirala na konzervatorijumu “Čajkovski” u Moskvi, u klasi profesora Pavla Mesnera. Svirala je kao solista i kamerni izvođač u Azerbejdžanu, Rusiji, Srbiji, Hrvatskoj, Češkoj, Poljskoj, Bosni i Hercegovini, Italiji, Grčkoj, Francuskoj i drugim zemljama. Ostvarila je snimke za radio stanice Bakua, Moskve, Beograda, Novog Sada i Skoplja. Kao solista nastupila je sa orkestrom RTS-a na Međunarodnoj tribini kompozitora sa delom Duo simboliko Milane Stojadinović Milić. Sarađivala je sa istaknutim muzičarima kao što su Nemanja Radulović, Marko Josifoski, Rafael Kretijen (Francuska), Galina Bojko (Rusija), Jasmina Trumbetaš, Dunja Simić i mnogi drugi. Na Međunarodnom takmičenju violinista Vijenjavski-Lipinski u Lublinu (Poljska) dobila je specijalnu nagradu za najbolju klavirsku saradnju. Učestvovala je na festivalima BEMUS, NOMUS, NIMUS, Budva-grad teatar, Međunarodnoj tribina kompozitora, itd. U 2001. godini ostvarila je integralni snimak Betovenovih sonata za klavir i violinu sa violinistom Markom Josifoskim za Produkciju gramofonskih ploča RTS–a.
[/accpane]
[accpane title=“dr <strong>Biljana Gorunović</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/biljana-gorunovic.jpg[/img]Mr Biljana Gorunović zaposlena je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu od 1996. godine, gde predaje predmete Klavir i Metodiku nastave klavira. Zvanje redovnog profesora stekla je 2011. godine. Učilište, Državni konzervatorijum i magistarske studije završila je u Moskvi. Ponovo je magistrirala u Beogradu na Fakultetu muzičke umetnosti. Članica je Predsedništva Udruženja muzičkih umetnika Srbije od 2003. do 2012. godine. Laureat je takmičenja II Međunarodnog konkursa Šopenove muzike, u Getingenu (Nemačka) 1993. godine i dobitnik Počasne diplome Marija Kanals, u Barseloni, 1991. godine. Prema izboru kritičara imala je najbolji koncert u Saveznoj Republici Jugosalaviji 1999. godine a dobila je i nagradu UMUS-a za najbolji koncert u 2006. godini. Svirala i sa Beogradskom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom RTS-a, Orkestrom JNA, Gudačima Sv. Đorđa, kvartetom Glinka iz Moskve, i dr. Nastupala je u mnogim mestima širom Srbije i regiona, Ruske federacije i Evrope. Snimila je kompakt disk sa klavirskim delima Miloja Milojevića (izdanje PGP RTS, 2001. godine).
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Ratimir Martinović</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/ratomir-martinovic.jpg[/img]Ratimir Martinović je diplomirao 1999. godine (kod prof. Kemala Gekića), svirajući Bahove Goldberg varijacije, Betovenovu Hamerklavir sonatu i četiri Šopenove Balade. Magistrirao je 2002. godine, celovečernjim Bahovim programom.
Nakon inicijalnog uspeha povukao se sa takmičarske scene i posvetio se koncertima, pedagogiji i organizacionim poslovima u rodnom Kotoru. Nastupio je na preko sedamsto koncerata u gotovo svim evropskim zamljama, SAD, Kanadi, Japanu, Kini, Rusiji, Tajlandu, Argentini, Meksiku i Brazilu, svirajući resitale, kamernu muziku i sa orkestrima. Nastupio je sa preko pedeset orkestara širom sveta, poput simfonijskih orkestara Berlina, Istanbula, Tajlanda, Meksika, Makedonije, Beograda, Plovdiva, Češkog radija, RTS-a i drugih. Svoje debije imao je u Karnegi holu (Njujork), Rudolfinumu (Prag), Glen Guld studiju (Toronto), dvorani Lisinski (Zagreb), Sava centru (Beograd), Parku muzike (Rim), Orijenaltnom centru (Šangaju) te na festivalima u Granadi, Ljubljani, Ohridu, Rodosu, Moskvi i St. Peterburgu. Snimio je dva kompakt-diska i ostavio tonske zapise za mnoge kuće. Bio je član žirija pijanističkih takmičenja i držao majstorske kurseve u Evropi, Severnoj i Južnoj Americi. Osnivač je i umetnički direktor festivala KotorArt. Zaposlen je kao varedni profesor za predmet Klavir na Akademiji umetnosti u Novom Sadu i angažovan kao šef Katedre za klavir.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Vesna Milikić</strong>, vanredni profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/vesna-milikic.jpg[/img]Zvanje: docent (izbor u zvanje 2008.) Umetnička oblast: muzika i izvođacke umetnosti – klavir (korepeticija). Akademska karijera: diplomirala 1997. godine, magistrirala 2004. godine u klasi prof. Rite Kinke. Usavršavanja – majstorski kursevi kod: A. Valdme – 1990, 1992, 1993, 1995. godine; Rite Kinke – 1996, 2001. godine, C. Bernera – 2002. godine. Učešće na međunarodnim takmičenjima: Novi Sad, 1992. godine (III nagrada), Rim, 1995. godine (II nagrada), Bratislava, 1996. godine.
Reference: Koncert sa Nikolom Srdićem – Podgorica, Crna Gora, velika scena CNP, 2004. godine. Koncert kamerne muzike sa Laurom Levai Aksin i Nikolom Srdićem – Otvaranje Susreta flautista Tahir Kulenovioć, Valjevo, 2006. godine. Koncert sa J. Kotarom (Slovenija), Gradska kuća, Novi Sad, 2006. godine. Oficijelni korepetitor međunarodnog takmičenja za duvače Anton Eberst (C-kategorija), Novi Sad 2008. i 2010. godine. Koncert sa Kristijanom Borošem – Svečano otvaranje drugog Međunarodnog takmičenja za duvače Anton Eberst, Novi Sad, 2009. godine.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Milan Miladinović</strong>, docent“]
Miladinović Milan je klavir počeo da uči sa trinaest godina i za samo šest godina završio je nižu i srednju muzičku školu u Nišu, u klasi prof. Borivoja Mladenovića. Redovne i magistarske studije klavira završio je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi prof. Svetlane Bogino. Kao DAAD stipendista diplomirao je na Univesität der Künste u Berlinu, u klasi prof. Fabia Bidinija.
Još kao student bio je angažovan u nastavi na Akademiji umetnosti, na predmetima Klavir i Poznavanje klavirske literature, a trenutno je asistent na Katedri za klavir i docent na predmetu Upoznavanje klavirskog izvođaštva. Nagrade na domaćim i internacionalnim takmičenjima: I nagrade na Takmičenju mladih pijanista Jugoslavije (Niš, 1994, 1995, 1996.); III nagrada na internacionalnim takmičenjima F. Chopin (Novi Sad, 1997) i Jacob Flier (New Paltz, SAD, 2001); I nagrade na internacionalnim takmičenjima Balkan Youth Festival (Grčka, 2001), Georges Cziffra (Beč, Austrija, 2004.) i Tel Hai Concerto competition (Izrael, 2004). Dobitnik je stipendija Kraljevskog doma Karađorđevića, Kraljevine Norveške, a takođe je dobitnik i prestižne nemačke stipendije DAAD, kao i stipendije Yamaha. Dobitnik je specijalnog priznanja od Univerziteta u Novom Sadu za izuzetne rezulatate u umetnosti. Sa naročitim uspehom je održao veliki broj tematskih Lecture recitals. Imao je preko dvesta nastupa u najznačajnijim dvoranama u Srbiji i Crnoj Gori, a nastupao je i u Italiji, Austriji, Nemačkoj, Rusiji, SAD, Norveškoj, Grčkoj, Izraelu, Holandiji, Engleskoj i Brazilu. Nastupao je na festivalima NIMUSu, NOMUSu, BEMUSu i festivalu Budva grad teatar, Piano Summer in New Paltz (SAD), International Keyboard Institute and Festival New York (SAD). Takođe je nastupao i sa Niškim simfonijskim orkestrom, Novosadskim kamernim orkestrom, Orkestrom Akademije umetnosti iz Novog Sada, Vojvođanskom filharmonijom i Izraelskim simfonijskim orkestrom. Nastupao je sa čuvenom pijanistkinjom Oksanom Jablonskajom (na gala koncertu u Utrehtu), dirigentima Anatolijem Novickim, Bundit Ungrangse, Klaudijem Vandelijem, Andrejem Bursaćem, Vesnom Šouc i čuvenim Mendi Rodanom. Snimao je za Radio Niš, Nišku televiziju, TV5, RTS, RTV, Grčku državnu televiziju ERT3, Izraelsku televiziju i Holandsku državnu televiziju. Više puta je dražao master-klas iz klavira, i učestvovao i držao predavanja na brojnim stručnim konferencijama u zemlji i inostranstvu.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Mihajlo Zurković</strong>, docent“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/mihajlo-zurkovic.jpg[/img]Mihajlo Zurković je rođen u Somboru, gde je započeo i svoje muzičko obrazovanje. Kao puni stipendista bio je student „Nulte godine“ pri Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi prof. Jokut Mihailović. Diplomirao je i magistrirao na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi prof. Jokut Mihailović, pod čijim mentorstvom trenutno pohađa doktorske studije na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu. Laureat je mnogih domaćih i međunarodnih takmičenja: Petar Konjović Beograd, 1995. – I specijalna nagrada; Evropsko takmičenje pijanista Monkalijeri – Italija, 1995. – I nagrada; Konkurs Dinu Lipati u Bukureštu, Rumunija, 2002. – finalista; Internacionalni forum Kijev – Ukrajina, 2009. – I nagrada. Zurković je do danas nastupio na preko trista resitala, kamernih koncerata i drugih manifestacija, u najznačajnijim salama u zemlji i inostranstvu: SAD, Rusija, Italija, Francuska, Rumunija, Mađarska, Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija. U decembru 2009. godine objavljen je kompakt disk Zurkovićevog koncerta u izdanju Kulturnog centra Laza Kostić iz Sombora.
Angažovan je kao asistent na predmetu Klavir, na Akademiji umetnosti u Novom Sadu.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Alan Frejzer</strong>, samostalni stručni saradnik“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/alen-fraser.jpg[/img]Kanadski pijanista Alan Frejzer najpoznatiji je po svojim kritički priznatim delima O umeću sviranja klavira i Oštrenje pijanističke slike o sebi, koja predstavljaju novi pristup klavirskoj tehnici.
Rođen je i odrastao u Kanadi, u Montrealu, gde je stekao univerzitetsku diplomu i studirao sa Tomom Plauntom i Filom Koenom. U Jugoslaviju se preselio 1990. godine da bi sarađivao sa Kemalom Gekićem, virtuozom čiju će transcendentnu tehniku analizirati na putu ka formiranju sopstvenog izraza.
Frejzer je samostalni stručni saradnik na Muzičkom departmanuAkademije umetnosti u Novom Sadu i drži majstorske kurseve i resitale u celoj Evropi, Japanu i Severnoj Americi.
[/accpane]
[accpane title=“Kosta Jevtić, nastavnik veština“][/accpane]
[accpane title=“Aleksandar Đermanović, stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Natalija Mijović, saradnik u nastavi“][/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za dirigovanje</strong>“]
Katedra za dirigovanje
[/accpane]
[accpane title=“Svetozar Kovačević, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Andrej Bursać, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“dr Željka Milanović, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Božidar Crnjanski, docent“][/accpane]
[accpane title=“Fedor Prodanov, nastavnik veština“][/accpane]
[accpane title=“Vladimir Opačić, nastavnik veština“][/accpane]
[accpane title=“Aleksandra Rakić, samostalni stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za gudačke instrumente</strong>“]
Katedra za gudačke instrumente
[/accpane]
[accpane title=“Imre Kalman, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Imre Lakatoš, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Dušica Polovina, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Nenad Vrbaški, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Florijan Balaž, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Ivica Marušević, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Megumi Tešima-Kalman, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Mihal Budinski, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“Nikola Aleksić, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“Marko Miletić, docent“][/accpane]
[accpane title=“Robert Lakatoš, docent“][/accpane]
[accpane title=“Miroslav Pavlović, docent“][/accpane]
[accpane title=“Goran Kentera, samostalni stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Miloš Đajić, samostalni stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Eleonora Mali, samostalni stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[accpane title=“Svetlana Pantelić, samostalni stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[accpane title=“Vanja Prica, samostalni stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[accpane title=“Tijana Simonović, samostalni stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[accpane title=“Marina Mikić, samostalni stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[accpane title=“Stanislav Brkanić, samostralni stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Gordana Hajduković, samostralni stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Ana Klem Aksentijević, samostralni stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“dr Hilda Švan, viši stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[accpane title=“Nataša Srdić, viši stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[accpane title=“Svetlana Štula, viši stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Filip Milisavljević, stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Milan Milanov, saradnik u nastavi“][/accpane]
[accpane title=“Adam Gutvajn, saradnik u nastavi“][/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za duvačke instrumente</strong>“]
Katedra za duvačke instrumente
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Branislav Aksin</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/aksin.jpg[/img]mr BRANISLAV AKSIN, red. prof. Diplomirao je 1985. godine a magistrirao 1989. godine na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, u klasi prof. Vinka Valečića. Za vreme studija je osvajao najviše nagrade na republičkim i saveznim takmičenjima. Dobitnik je nagrade na Takmičenju muzičkih umetnika u Zagrebu 1987. godine. Kao solista i kao član raznih kamernih ansambala održao je niz koncerata u zemlji i inostranstvu, i učestvovao na festivalima kao što su NOMUS, BEMUS, Tribina jugoslovenskog stvaralaštva u Opatiji, Zagrebačko bijenale, itd. Saradnju sa Theathre Jel iz Francuske otpočeo je 1989. godine i sa ovim ansamblom nastupao je u mnogim zemljama Evrope.
Kao član kamernog orkestra Camerata accademica, novosadskog Brass Quintet-a, ansambla Sonemus iz Sarajeva, i kao solista i u raznim drugim ansamblima nastupao je na festivalima NOMUS, BEMUS, Međunarodnoj tribini kompozitora u Beogradu, te na mnogobrojnim koncertima u Novom Sadu, Beogradu, Subotici, Sarajevu, Zadru, Zagrebu, Podgorici, Skoplju, Budvi, Budimpešti, Cirihu, itd.
Član je orkestra Opere Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu kao solo trombonista. Osnivač je kvarteta trombona T-boNeS 4, sa kojim je održao niz koncerata u zemlji i inostranstvu.
[/accpane]
[accpane title=“Nikola Srdić, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Laura Levai- Aksin</strong>, redovan profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/laura.jpg[/img]mr LAURA LEVAI AKSIN, red. prof. Diplomirala je i magistrirala na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Studije je nastavila u Parizu u klasama prof. Klod Lefevr (Claude Lefebvre) i prof. Patrika Galoa (Patrick Gallois) . Usavršavala se na brojnim majstorskim kursevima kod renomiranih solista i pedagoga.
Nastupala je sa mnogim simfonijskim i kamernim orkestrima u zamlji inostranstvu. Održala je veliki broj resitala i kamernih koncerata u Srbiji, zamljama bivše Jugoslavije, kao i u Evropi i Aziji. Bila je solo flautistkinja orkestra Opere Srpskog narodnog pozorišta, Vojvođanskih simfoničara, kamernog orkestra Camerata Academica i ansambala za novu muziku Musica viva. Za vreme boravka u Francuskoj svirala je u ansamblu Formatio i u teatru Jel. Član je trija flauta Density i duvačkog kvinteta Synergia 5, a već tri decenije sarađuje sa pijanistkinjom Iris Kobal.
Dobitnica je niza nagrada i priznanja na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Izdavačke kuće Recommended Records iz Londona, EOS iz Graca, Visio Mundi iz Novog Sada, SPh Classic iz Subotice i KCNS iz Novog Sada objavile su kompakt diskove s njenim izvođenjima. Održala veliki broj majstorskih kurseva. Često je član žirija na međunarodnim i domaćim takmičenjima i festivalima.
[/accpane]
[accpane title=“Radmila Rakin-Martinović, redovan profesor“][/accpane]
[accpane title=“Nenad Vasić, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“Vladimir Puškaš, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Nenad Marković</strong>, vanredni profesor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/nenad-markovic.jpg[/img]Nenad Marković rođen je u Novom Sadu, gde je završio niže i srednje muzičko obrazovanje u klasi prof. Dubravka Markovića. Diplomirao je u klasi Rajnolda Fridriha na državnoj akademiji u Karlsrueu (Nemačka). Kao solista i član raznih ansambala i orkestara sarađuje sa nekim od najznačajnijih dirigenata i kompozitora današnjice. U više sezona učestvuje u radu Lucernskog festivalskog orkestra, pod palicom Klaudija Abada. Ima specijalizaciju na polju muzike HH i HHI veka, muzičkog i multimedijalnog teatra, kao i slobodne improvizacije. Suosnivač je međunarodnog sastava za novu muziku Laboratorium koji okuplja dvetnaest vrhunskih izvođača sa pet kontinenata; stalni je član ansambla Feniks u Bazelu (Švajcarska) a redovno sarađuje i sa drugim istaknutim sastavima savremene muzike kao što su Klangforum (Beč), Atelas Simfonijeta (Kopenhagen), Elision (Melburn) i Ansambl Modern (Frankfurt). Nosilac je najviših priznanja na brojnim takmičenjima u zemlji i inostranstvu. Seminare i majstorske kurseve na temu nove izvođačke prakse na trubi do sada je držao u Srbiji, Nemačkoj, Švajcarskoj, Portugalu, Kini i SAD.
[/accpane]
[accpane title=“Tibor Balint, docent“][/accpane]
[accpane title=“Sanja Romić, docent“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Ivana Karajkov</strong>, samostalni stručni saradnik korepetitor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/ivana-karajkov.jpg[/img]Ivana Karajkov rođena je 1974. godine. Sa četiri godine počinje da svira klavir. Osnovno muzičko obrazovanje stiče u Bačkoj Palanci u ŠOMO Stevan Hristić, u klasi Marie Ristić. Srednju muzičku školu Isidor Bajić završila je u Novom Sadu, u klasi prof. Lidije Gvozdanović. Diplomirala je i magistrirala na Akademiji umetnosti u Novom Sadu kod prof. Rite Kinke.
Tokom školovanja osvajala je najviše nagrade na pokrajinskim i saveznim takmičenjima, učestvovala na internacionalnim takmičenjima u Rimu, Barseloni, Lajpcigu… Tokom svog pijanističkog razvoja, pohađala je majstorske škole i kurseve za klavir i sarađivala sa profesorima Arbo Valdmom, Ritom Kinkom, Dorianom Leljakom, Kristofom Bernerom.
Održala je mnoge solističke koncerte u većim muzičkim centrima u zemlji (Beograd, Novi Sad, Subotica, Vrnjačka Banja, Sombor, Zrenjanin, Apatin, Aranđelovac…), nastupala je i u Makedoniji, Italiji, Nemačkoj i Francuskoj. Pored solističkog sviranja, kao član različitih kamernih sastava održala je brojne koncerte širom zemlje. Od 1998. godine u okviru dua ili većeg kamernog sastava nastupala je sa različitim solistima – violinistom Mihalom Budinskim, sa klarinetistom Aleksandrom Tasićem, sa oboistom Vladimirom Puškašem i sa violončelistom Vladimirom Pavlovićem. Snimala je za Radio-televiziju Novi Sad i Beograd. Zaposlena je od decembra 1998. godine na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u zvanju samostalnog stručnog saradnika-korepetitora na Katedri za duvačke instrumente, u klasama docenta Vladimira Puškaša (oboa) i gostujućeg profesora Gordana Tudora (saksofon).
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Oskar Riter</strong>, samostalni stručni saradnik korepetitor“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/oskar-ritter.jpg[/img]Oskar Riter rođen je u Zrenjaninu 1965. godine. Sviranjem klavira bavi se od svoje desete godine. U muzičkoj školi Josif Marinković u Zrenjaninu bio je najpre u klasi nastavnice Olgice Muntean a potom u klasi prof. Miroslave Bulovan. Sa sedamnaest godina upisao je Muzičku akademiju u Zagrebu. Studirao je u klasi profesorice Pavice Gvozdić i diplomirao 1987. godine, sa odličnim uspehom. Po završetku studija proveo je godinu dana na specijalizaciji na McGill University u Montrealu, u Kanadi. Koncertirao je širom bivše Jugoslavije. Dobitnik je više pokrajinskih i saveznih nagrada na takmičenjima učenika muzičkih škola, kao i nagrade na Internacionalnom takmičenju mladih pijanista u Udinama, u Italiji, 1987. godine; nagrade Univerziteta u Zagrebu, za najboljeg studenta Muzičke akademije; nagrade Hrvatskog glazbenog zavoda za najuspešniji koncert u sezoni.
Na Akademiji umetnosti u Novom Sadu zaposlen je od 1994. godine u svojstvu klavirskog saradnika na studijskim grupama za violinu, violu, kontrabas, trubu, trombon, hornu, tubu, saksofon, fagot i dirigovanje. Od osnivanja Međunarodnih susreta limenih duvača u Novom Sadu zvanični je korepetitor. Od 1997. godine redovno učestvuje u radu Međunarodnog kursa sviranja horne u okviru Međunaraodnih dana muzike u Bekešu, u Mađarskoj, u svojstvu klavirskog saradnika. Bio je zvanični klavirski saradnik na Međunarodnom takmičenju Petar Konjović u Beogradu, 2010. godine, za disciplinu truba. Trenutno ima zvanje samostalnog stručnog saradnika na studijskim grupama za trubu, trombon, tubu, fagot, saksofon i kontrabas Akademije umetnosti u Novom Sadu.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Gabor Bunford</strong>, viši stručni saradnik“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/gabor-bunford.jpg[/img]Bunford Gabor rođen je 1972. godine. Diplomirao je klarinet 2006. godine, u klasi prof. Nikole Srdića, na Akademiji umetnosti u Novom Sadu a 2009, takođe na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, diplomirao je i saksofon, u klasi prof. Stojana Dimova.
Zaposlen je u Subotici kao profesor saksofona u Srednjoj muzičkoj školi i kao stručni saradnik za predmet Saksofon, na Katedri za duvačke instrumente Akademije umetnosti u Novom Sadu. Za istaknuti rada u prosveti 2010. godine dobio je prestižnu nagradu grada Subotice Dr Ferenc Bodrogvari, koja se dodeljuje za izuzetan doprinos u kulturi. Član je novosadskog Big Band-a, osnivač Cubotičkog kvarteta saksofona i umetnički direktor Jazzik internacionalnog subotičkog džez festivala. Sarađivao sa muzičaraima poput Đorđa Balaševića, Vlade Georgijeva, Šabana Bajramovića, Zdravka Čolića, Silvestera Levaia, Dejana Cukića, Dade Topića, Kornelija Kovača, Dine Dvornika, grupe Leb i Sol i mnogim drugima.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Kristijan Boroš</strong>, viši stručni saradnik“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/kristijan-boris.jpg[/img]Kristijan Boroš rođen je 25. novembra 1986. godine u Novom Sadu. Osnovne studije klarineta završio je 2009. a master studije 2010. godine, na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi prof. Nikole Srdića. Tokom osnovnih studija radio je na Akademiji umetnosti kao demonstrator na predmetu Korepeticija, dok je tokom master studija bio angažovan kao saradnik u nastavi za predmet Klarinet, a od 2011. godine zaposlen je kao stručni saradnik pri Katedri za duvačke instrumente, takođe za predmet Klarinet.
Od samih početaka bavljenja muzikom ovaj mladi umetnik ističe se kao vanserijski izvođač. U prilog tome govore brojna priznanja i nagrade stečene na domaćim i međunarodnim takmičenjima i muzičkim festivalima. Posebno bi se mogla izdvojiti Republička takmičenja 2003. i 2005. godine u Beogradu, kao i Međunarodna takmičenja drvenih duvača u Požarevcu 2004. i 2005. godine, na kojima je osvajao zvanja laureata. Na Prvom međunarodnom takmičenju klarinetista i flautista Anton Eberst, 2008. godine u Novom Sadu, osvaja prvu nagradu a 2011. godine postaje član umetničkog saveta ovog takmičenja. Dobitnik je i više priznanja od strane Univerziteta u Novom Sadu za postignute uspehe tokom školovanja i ostvarene vrhunske rezultate u umetnosti. Bio je stipendista Fonda za mlade talente Republike Srbije i dobitnik stipendije Univerziteta u Ljubljani za jednosemestralni studijski boravak na Akademiji za glazbo u Ljubljani. Njegova potreba za sticanjem novih znanja i iskustava ogleda se u pohađanju mnogih majstorskih kurseva eminentnih umetnika i pedagoga kao što su: Mišel Arinjon (Francuska), Mate Bekavac (Slovenija), Jože Kotar (Slovenija), Jirži Hlavač (Češka), Bela Kovač (Mađarska), Žolt Sotmari (Mađarska). Pored brojnih solističkih koncerata i nastupa sa orkestrima, njegova izvođačka delatnost obuhvata i nastupe u raznim kamernim ansamblima i orkestrima, od kojih se izdvajaju Novosadski duvački kvintet, Kamerata akademika, Hor klarineta Akademije umetnosti i Vojvođanski simfonijski orkestar.
[/accpane]
[accpane title=“Valentina Nenaševa, stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Nera Skeledžija, viši stručni saradnik korepetitor“][/accpane]
[accpane title=“Radica Đedović, saradnik u nastavi“][/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za klavirski praktikume</strong>“]
Katedra za klavirski praktikum
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Julija Bal</strong>, nastavnik veština“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/julija-bal.jpg[/img]Julija Bal je studirala klavir kod prof. Biljane Dabić, Kemala Gekića, Jokut Mihailović i Biljane Gorunović a zvanje magistra umetnosti stekla je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Izvođenjem svojih transkripcija za klavir, kao pijanista i kompozitor, sve više privlači pažnju javnosti. Kao Laureat konkursa IBLA 2008 (Italija) i dobitnik nagrade Villa Lobos nastupala je u njujorškom Karnegi Holu 2009. godine, u okviru turneje po Sjedinjenim Američkim Državama.
Finalista je takmičenja Tansman International Competition of Musical Personalities 2008. (Poljska), i dobitnica druge nagrade na konkursu Bradshaw & Buono International Piano Competition 2010. godine. Nastupala je na koncertima širom Srbije, Poljske, Nemačke, Italije, Grčke i Sjedinjenih Američkih Država (Virdžinija, Njujork, Arkanzas i Severna Dakota). Učestvovala je na festivalima: A-fest, Nomus, 1000 Tone (Nemačka), Festival gitare (Novi Sad) i dr. Sa Jelenom Bajić je 2007. godine osnovala klavirski duo koji je učestvovao u projektima Muzika i scenski pokret i Šopen i List.
Gostovala je na mnogim radio i televizijskim stanicama, RTV, Poljskom državnom radiju, NBC, i sl. Stalni je član međunarodnog žirija na konkursima Bartok-Kabalevski-Prokofijev i IBLA u Italiji, od 2009. godine. Održala je niz majstorskih kurseva klavira u Italiji, Poljskoj i Sjedinjenim Američkim Državama. Snimci njenih transkripcija Dvanaest Etida H. Vila-Lobosa nalaze se u arhivi Muzeja H. Vila-Lobosa u Rio de Žaneiru (Villa-Lobos Museum, Rio de Janeiro)
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Jelena Bajić Bojanić</strong>, nastavnik stručnih predmeta“]
Jelena Bajić se upisala na Akademiju umetnosti u Novom Sadu sa šesnaest godina, na poziv prof. Jokut Mihailović. Magistrirala je 2011. godine sa najvišom ocenom. Njeno sviranje odiše stvaralačkim angažovanjem, izvođačkom voljom i pouzdanim pijanističkim rešenjima. Poseduje perspektivu umetničkog angažovanja u svim segmentima muzičkih delatnosti. Nastupala je na mnogobrojnim koncertima u Zadužbini Ilije M. Kolarca u Beogradu, kao i u Novom Sadu u Galeriji Matice Srpske, na A-Festu, u novosadskoj Sinagogi, itd. Održala je niz solističkih koncerata u sali Fakulteta tehničih nauka u Novom Sadu 2000, 2005, 2009. i 2011. godine. Tokom studija započela je saradnju sa Julijom Bal u klasi zajedničke profesorke Jokut Mihailović, održavši nekoliko koncerata sa ciljem približavanja klasične muzike širem slušalačkom auditorijumu. Kao nastavak ideje približavanja klasične muzike publici usledila je saradnja sa profesorom glume Ivanom Klemencom, na inicijativu prof. Marine Milić Apostolović. Tako su po prvi put nastupale u nesvakidašnjem izdanju koje je od njih zahtevalo, pored uobičajenog prikazivanja muzičkog sadržaja, i zalaženje u područje mimike i scenskog pokreta. Jelena Bajić nastavlja ideju promovisanja klasične muzike kroz koncert-predavanja održana u gradovima širom Srbije.
1. Koncert kompozitora 20. veka, u galeriji Kolarčeve zadužbine u Beogradu, na kojem je izvela dve sopstvene kompozicije: Kataklizma i Zvona; 2. Nastup u novosadskoj Sinagogi, u okviru multimedijalnog projekta Muzika uz scenski pokret; 3. Solistički koncert u svečanoj sali Gimnazije u Vrbasu (23.05.2008); 4. Solistički koncert u svečanoj sali Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu (17.09.2011); 5. Nastup u Nemačkoj, u Wernigerode Kreismusikschule (06.03.2012)
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Nataša Penezić</strong>, nastavnik veština“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Jelena Simonović Kovačević</strong>, nastavnik veština“][/accpane]
[accpane title=“<strong>Maja Alvanović</strong>, nastavnik stručnih predmeta“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/maja.jpg[/img]Maja Alvanović završila je studije klavira 2000. godine na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi pijaniste Kemala Gekića, a potom je nastavila sa radom u istoj instituciji, najpre kao klavirski saradnik na Katedri za gudačke instrumente, Katedri za duvačke instrumente i Katedri za solo pevanje a potom kao pedagog na Katedri za klavirski praktikum. Dobitnik je III nagrade na prvom EPTA konkursu posvećenom Šubertu, u Beogradu 1997. godine. Sa Irinom Mitrović je osnovala klavirski duo Majrina, koji se javnosti predstavio brojnim koncertima i kompakt disk izdanjem Tangomanija sa muzikom argentinskog kompozitora Pabla Ziglera. Potom je 2010. godine oformila Majamisty Trio u želji da javnosti predstavi svoju autorsku muziku koja predstavlja spoj klasičarskog izraza i savremenih džez tendencija. Debi album Mistyland privukao je pažnju cenjenih džez kritičara u svetu (All About Jazz, Jazz Times) i promovisan je nastupima na najprestižnijim džez festivalima u Srbiji, kao što su Beogradski džez festival, Nišvil i World Piano Conference u Novom Sadu.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Branka Parlić</strong>, nastavnik stručnih predmeta“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/branka-parlic.jpg[/img]Branka Parlić je diplomirala klavir 1979. godine na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, u klasi profesorke Olge Mihailović a usavršavala se na Letnjoj muzičkoj akademiji u Nici, u klasi profesora pariskog konzervatorijuma Pjera Sankana (Pierre Sancan). Radi na Akademiji umetnosti u Novom Sadu od 1986. godine, kao nastavnik stručnog premeta na Katedri za klavirski praktikum.
Godine 1988. „M“ produkcija Radio Novog Sada objavila je ploču pod nazivom Initiés, sa klavirskim kompozicijima Erika Satija, a 2006. produkcija B92 iz Beograda, kompakt-disk Metamorphosis sa kompozicijama za solo klavir Filipa Glasa. Kao posvećeni tumač Nove Muzike, Branka Parlić je nastupala u zemljama regiona i Evrope i bila učesnik na mnogim međunarodnim festivalima. Godine 2006. imala je značajan koncert posvećen muzici Erika Satija u Lincu, u čuvenoj sali Brucknerhous, zajedno s bečkim kvartetom Amarcord i za taj koncert dobila je odlične kritike u austrijskoj štampi. Bila je aktivni učesnik Druge i Treće Svetske pijanističke konferencije održane u Novom Sadu 2009. i 2010. godine, sa predavanjem/resitalom From Satie Towards New Music or The Second Defense of Satie, radionicom Muzika 20. i 21. veka i resitalom John Cage and the New Music. Od 2006. godine deluje i kao umetnički direktor koncertnog serijala posvećenog Novoj Muzici – Nove Uši za Novu Muziku u Novom Sadu.
[/accpane]
[accpane title=“<strong>Irina Zagurskaja Stojaković</strong>, nastavnik stručnih predmeta“]
[img style=“frame“ align=“left“]https://akademija.uns.ac.rs/wp-content/uploads/kadar/muzicki/irina-zagurskaja.jpg[/img]Zagurskaja Irina rođena je 31.05.1965. godine u Celinogradu. Muzičko obrazovanje stekla je u Kijevu (Ukrajina), završivši državni Konzervatorijum P. I. Čajkovski, 1991. godine, sa zvanjem diplomiranog pijaniste, soliste kamernog sastava i korepetitora kod poznatih profesora I. Rjabova i B. Arhimoviča.
Od 1991. do 1993. godine bila je klavirski saradnik Katedre za solo pevanja na Konzervatorijumu u Odesi a 1993. godine počinje da radi u Jugoslaviji, na Muzičkoj Akademiji u Podgorici, u istom zvanju. Od 1994. godine sarađuje sa profesorima I. Jašvilji i M. Dugladze na Katedri za gudačke instrumente Akademije umetnosti u Novom Sadu a istovremeno predaje i Klavir u srednjoj muzičkoj školi Isidor Bajić. Od 2004. godine je klavirski saradnik na predmetu Klavirski praktikum, od 2008. godine viši klavirski saradnik, a od 2010. godine je u zvanju nastavnika stručnog predmeta za užu stručnu umetničku oblast – Klavirski praktikum. Pored pedagoškog rada u svojoj karijeri imala je brojne javne nastupe: 1996. godine, Novi Sad – Muzičke večeri Matice srpske, koncert Slovenska muzika za violončelo, kamerni duo sa prof.Tatjanom Primenko, Konzervatorijum (Moskva); 2005 . godine, Beograd, SANU, klavirski saradnik solističkog koncerta (flauta); 2005-2008. godine, solista kametnog tria Trio Da Camera; 2008. godine, Senta, Gradska dvorana i Savremena galerija, Zrenjanin – kamerni koncerti sa profesorima Adamom Gutvajnom i Dušicom Polovinom.
[/accpane]
[/accordion]
[line]
[accordion]
[accpane title=“<strong>Biografije nastavnika i saradnika-Katedra za solfeđo i metodike</strong>“]
Katedra za solfeđo i metodike
[/accpane]
[accpane title=“Emilija Stanković, vanredni profesor“][/accpane]
[accpane title=“Livija Jovčić, docent“][/accpane]
[accpane title=“Milena Srdić, nastavnik veština“][/accpane]
[accpane title=“Branko Lovčević, samostalni stručni saradnik“][/accpane]
[accpane title=“Elizabeta Vidicki, viši stručni saradnik“][/accpane]
[/accordion]