Poštovani studenti i kolege,
U nastavku su nove informacije koje su dogovorene na sastanku u ponedeljak, 16. marta 2020. a na osnovu uvedenog VANREDNOG STANJA u Republici Srbiji:
- Ulazak u sva tri objekta Akademije umetnosti Novi Sad u smislu standardnih nastavnih i ostalih aktivnosti se zabranjuje zaposlenima i studentima (osim dežurnima u službama). Za sve ostale slučajeve potrebno je tražiti dozvolu prof. Siniše Bokana, dekana Akademije umetnosti.
- Nastavnici i saradnici Akademije umetnosti u obavezi su da pokušaju da omoguće studentima onlajn predavanja ili da koriste Sova sistem prema upustvu Igora Žunića, stručnotehničkog saradnika/web administratora Akademije umetnosti. Sve informacije o registraciji ste dobili u mejlu u petak, 13. marta 2020.
- Stručne službe Akademije umetnosti radiće u skraćenom radnom vremenu okvirno od 9 do 13 časova. Molimo zaposlene ukoliko imaju potrebe za određenim dokumentima, potvrdama itd. da se najave dva dana unapred na mejl Službe za pravne, kadrovske i administrativne poslove Akademije umetnosti: opstasluzba@gmail.com
- Služba za studije i studentska pitanja radiće u okvirnom periodu od 9 do 13 časova. Svi nastavni procesi prelaze na onlajn sistem. Studentima će biti omogućeno da prijave ispite za aprilski ispitni rok.
- Biblioteka za vreme vanrednog stanja neće raditi, a studenti koji imaju potrebu za određenom literaturom mogu se obratiti koleginicama na sledeće mejl adrese: biblioteka.djurejaksica@gmail.com(studenti Departmana likovnih i dramskih umetnosti)i biblioteka.tvrdjava@gmail.com (studenti Departmana muzičke umetnosti), a nakon toga preuzeti literaturu na ulazu u zgradu Akademije umetnosti.
Prof. Siniša Bokan, dekan