Поштовани студенти и колеге,
У наставку су нове информације које су договорене на састанку у понедељак, 16. марта 2020. а на основу уведеног ВАНРЕДНОГ СТАЊА у Републици Србији:
- Улазак у сва три објекта Академије уметности Нови Сад у смислу стандардних наставних и осталих активности се забрањује запосленима и студентима (осим дежурнима у службама). За све остале случајеве потребно је тражити дозволу проф. Синише Бокана, декана Академије уметности.
- Наставници и сарадници Академије уметности у обавези су да покушају дa омогуће студентима онлајн предавања или да користе Сова систем према упуству Игора Жунића, стручнотехничког сарадника/wеб администратора Академије уметности. Све информације о регистрацији сте добили у мејлу у петак, 13. марта 2020.
- Стручне службе Академије уметности радиће у скраћеном радном времену оквирно од 9 до 13 часова. Молимо запослене уколико имају потребе за одређеним документима, потврдама итд. да се најаве два дана унапред на мејл Службе за правне, кадровске и административне послове Академије уметности: opstasluzba@gmail.com
- Служба за студије и студентска питања радиће у оквирном периоду од 9 до 13 часова. Сви наставни процеси прелазе на онлајн систем. Студентима ће бити омогућено да пријаве испите за априлски испитни рок.
- Библиотека за време ванредног стања неће радити, а студенти који имају потребу за одређеном литературом могу се обратити колегиницама на следећe мејл адресе: biblioteka.djurejaksica@gmail.com(студенти Департмана ликовних и драмских уметности)и biblioteka.tvrdjava@gmail.com (студенти Департмана музичке уметности), а након тога преузети литературу на улазу у зграду Академије уметности.
Проф. Синиша Бокан, декан