МНОГОБРОЈНА ПУБЛИКА УЖИВАЛА У ДЕЛИМА МОЦАРТА И БЕТОВЕНА
Симфонијски оркестар Академије уметности у Новом Саду одржао је традиционални концерт у Новосадској синагоги. Диригент Андреј Бурсаћ, редован професор на Департману за музичке уметности многобројну публику провео је кроз дела Моцарта и Бетовена.
Први део концерта на репертоару су била дела Волфгана Амадеуса Моцарта – Фигарова женидба, увертира која својим карактером непогрешиво „фиксира“ основне одлике овог комичног ремек дела чинећи је на тај начин интегралним делом музичко-сценског остварења. Потом публика је слушала Концерт за флауту, харфу и оркестар Ц-дур КВ 299 који је имао за циљ да помогне бољем позиционирању младог салцбуршког композитора аматерског флаутисту грофа Адријен-Луја Бонијеа у париским музичким круговима, као и његову ћерку Мари-Адријен који је Моцарт у својим писмима оцу описивао као „величанствену харфисткињу.
Други део концерта био је посвећен делу Лудвига ван Бетовена и његовој Симфонији бр. 4 у Б-дуру. Четврта симфонија у Б-дуру, ређе се изводи на концертном подијуму. Недуго је након Бетовенове смрти Шуман ову симфонију описао као „витку грчку девојку (која се налази) између два нордијска титана“, Треће и Пете симфоније, упозоравајући публику да не изгуби из вида квалитете ове композиције. Четврта симфонија ни у ком случају не представља „слабу карику“ у низу Бетовенових оркестарских остварења.
Солисти Симфонијског орекстра биле су: Ленка Петровић (харфа) студенткиња четврте године основних академских студија и Ања Малков (флаута) студенткиња друге године основних академских студија на Академији уметности у Новом Саду.
Традиционални концерт Симфонијског орекстра Академије уметности у Новом Саду окупио је велики број публике, међу којима су били ректор, многобројни професори и студенти Универзитета у Новом Саду.