MNOGOBROJNA PUBLIKA UŽIVALA U DELIMA MOCARTA I BETOVENA
Simfonijski orkestar Akademije umetnosti u Novom Sadu održao je tradicionalni koncert u Novosadskoj sinagogi. Dirigent Andrej Bursać, redovan profesor na Departmanu za muzičke umetnosti mnogobrojnu publiku proveo je kroz dela Mocarta i Betovena.
Prvi deo koncerta na repertoaru su bila dela Volfgana Amadeusa Mocarta – Figarova ženidba, uvertira koja svojim karakterom nepogrešivo „fiksira“ osnovne odlike ovog komičnog remek dela čineći je na taj način integralnim delom muzičko-scenskog ostvarenja. Potom publika je slušala Koncert za flautu, harfu i orkestar C-dur KV 299 koji je imao za cilj da pomogne boljem pozicioniranju mladog salcburškog kompozitora amaterskog flautistu grofa Adrijen-Luja Bonijea u pariskim muzičkim krugovima, kao i njegovu ćerku Mari-Adrijen koji je Mocart u svojim pismima ocu opisivao kao „veličanstvenu harfistkinju.
Drugi deo koncerta bio je posvećen delu Ludviga van Betovena i njegovoj Simfoniji br. 4 u B-duru. Četvrta simfonija u B-duru, ređe se izvodi na koncertnom podijumu. Nedugo je nakon Betovenove smrti Šuman ovu simfoniju opisao kao „vitku grčku devojku (koja se nalazi) između dva nordijska titana“, Treće i Pete simfonije, upozoravajući publiku da ne izgubi iz vida kvalitete ove kompozicije. Četvrta simfonija ni u kom slučaju ne predstavlja „slabu kariku“ u nizu Betovenovih orkestarskih ostvarenja.
Solisti Simfonijskog orekstra bile su: Lenka Petrović (harfa) studentkinja četvrte godine osnovnih akademskih studija i Anja Malkov (flauta) studentkinja druge godine osnovnih akademskih studija na Akademiji umetnosti u Novom Sadu.
Tradicionalni koncert Simfonijskog orekstra Akademije umetnosti u Novom Sadu okupio je veliki broj publike, među kojima su bili rektor, mnogobrojni profesori i studenti Univerziteta u Novom Sadu.