Издавачка кућа Adria Media и National Geographic Србија покренули су пројекат „Жути оквир 2021“, посвећен води, ваздуху и енергији.
Жути оквир је пројекат којим организатори желе да проимовишу одрживи развој и да на тај начин охрабре грађане да и они почну да живе и размишљају одрживо. Циљ пројекта је да се кроз наредне године обради 17 циљева одрживог развоја које су поставиле Уједињене нације 2015. и које би требало успоставити до 2030. године.
У прошлој години фокус National Geographic Србија и „Жутог оквира“ је био на квалитетном образовању и науци, а ове године тематски ће се обрадити други елементи одрживог развоја кроз три кључна сегмента. National Geographic покренула је кампању подизања свести становништва о кључним проблемима и могућим решењима у вези три кључна сегменти одрживости без којих живот на планети не би био могућ – ВОДА, ВАЗДУХ и ЕНЕРГИЈА.
National Geographic као кровни бренд пројекта „Жути оквир“ и уз подршку Монда и осталих брендова АММ, креира кампању и догађаје како би у решавање питања од високог друштвеног значаја укључили и грађане и заједнички показали друштвену одговорност.
Концепт подразумева: три теме, три кампање у три месеца – ВОДА, ВАЗДУХ, ЕНЕРГИЈА обрађене на NatGeo порталу nationalgeographic.rs и на припадајућим друштвеним мрежама (р)ЕКОнектуј се – Конкурс за креативне пројекте који је јавног карактера, конференција и додела награда “Жути оквир” за најбоље креативне еко пројекте.
Конкурс за све студенте Академије уметности отворен је до 10. маја 2021.
Пријаве, односно предлог пројекта потребно је послати на мејл адресу akademijaumetnostinovisad@gmail.com са назнаком „Жути оквир“.
Презентацију пројекта „Жути оквир“ можете погледати ОВДЕ.