Уметничка радионица за солфеђо и теорију музике

14
}}

Уметничка радионица за солфеђо и теорију музике
Департман музичке уметности
Академија уметности Нови Сад

Први часови Уметничке радионица за солфеђо и теорију музике одржаће се у суботу, 22. фебруара 2020. у објекту Академије уметности на Петроварадинској тврђави у учионици бр. 42 са почетком у 11 часова.

Уметничка радионица за солфеђо и теорију музике замишљена је као вид припремне школе за будуће студенте. Такође, она пруже прилику и млађим полазницима, а и студентима да усаврше потребне вештине из области солфеђа и теорије музике. Досадашња пракса, која траје континуирано четрнаест година, показује да интересовање за курсеве овог типа постоји, а да полазници школе постижу добре резултате на пријемним испитима.

Планирано је да Уметничка радионица за солфеђо и теорију музике буде реализована од фебруара до маја 2020. године. Сесије би се одржавале два пута месечно, укупно осам, у раније наведеном временском периоду. Број часова је тридесет два. Реализатор ове године је мр Ливија Јовчић.

Активности Радионице конципиране су тако да прате средњошколске програмске окоснице у циљу ревидирања знања стечених у ранијем школовању.
Планирано је значајно проширење литературе, осврт на најсавременије приступе настави, а у циљу надоградње и динамизирања наставног процеса.

Искуство говори да елементи наставе често не коаптирају на очекивани начин, те је Радионица право место где ће се области потребне за целовитост знања из оба предмета сврсисходније повезати. Уметничка радионица за солфеђо и теорију музике је на Академији уметности Нови Сад као активност присутна дуги низ година и сматрамо оправданим и потребним да тако и у будуће остане.

ПРИЈАВНИ ЛИСТ

Сличне вести

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.