Позив за учешће у радионици “Освести речи”

OS E TI REČI
}}

Позив за учешће у радионици “Освести речи”
Докторски уметнички пројекат
Јелена Ђулвезан
Рок за пријаву: 15.09.2022.

Отворен је позив за учешће у радионици под називом „Освести речи“ за све студенте глуме и глумце са финалним приказом рада.
Радионицу води Јелена Ђулвезан, сам. стр. сар на Катедри за глуму, која је уједно и докторски уметнички пројекта под менторством проф. Никите Миливојевића.
Сви заинтерсовани би требало да пошаљу пријаве у виду мотивационог писма на тему „Зашто би желели да учествујете у радионици“ путем мејла: jelena.djulvezan@gmail.com дo 15. септембра 2022. Радионица је бесплатна, а број места је ограничен.

О радионици:
Циљ ове радионице је откривање лика, односа између ликова, приближавање осећања и емоција лика глумцу као интерпретатору, али тако да речи које су написане, а касније и изговорене, морају бити последица и оставити последицу приликом свог изговарања.

Фокус је на самом повезивању глумца са текстом, ситуацијом, атмосфером, ликовима, својим ликом, проблематиком. Речи и говор су резулат нечега што смо осетили и доживели. Речи само именују, па тако треба и да обликујемо шта ћемо, како и коме рећи.

Буђењем чула и њиховом активацијом, (стављањем у погон такорећи) отварамо себи интуитивни и асоцијативни пут повезивања са текстом и са ликом. Вежбе које се овде спроводе активирају наш емоционални ум и праве једну врсту базе података, отварају простор за складиштење нових података у нашој бази емоционалног памћења. Није нужно да се из овога дође до конкретног мизансценског решења, али може послужити и глумцу и редитељу да препозна нешто што плански и рационални ум није сам предвидео само тумачећи речи на папиру.

Сличне вести

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.